مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 01:302020-09-05سياسي

حمایت از تشکیل تعاونی های توسعه عمران شهری در کردستان ضروری است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان و حمایت از تشکیل تعاونی های توسعه و عمران شهری در همه شهرستان های این استان به عنوان یک ضرورت مهم تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خالد جعفری شامگاه شنبه در اولین جلسه ستاد عالی توسعه تعاون استان کردستان بر حمایت از شکل گیری و توسعه تعاونی ها در این استان با جلب مشارکت و همکاری فعال تر مردم تاکید کرد.

وی هفته تعاون را به تعاون گران و فعالان بخش تعاونی تبریک گفت و با اشاره به روند تشکیل و فعالیت تعاونی های توسعه و عمران شهری در کردستان، نبود سیاست منسجم را یکی از دلایل تشکیل دیرهنگام این تعاونی ها در استان دانست و خواستار توجه برنامه ریزان اقتصادی در حوزه فعالیت تعاونی ها به این مهم شد.

معاون استاندار کردستان با بیان اینکه تعاونی توسعه و عمران تشکیل شده در شهرستان بیجار، یکی از تعاونی های کارآمد توسعه در کشور محسوب می شود، گفت: اولویت واگذاری پروژه های اقتصادی به تعاونی های توسعه و عمران شهرستان است.

وی از اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کردستان خواست، در واگذاری مجوز راه اندازی مراکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهرستان بیجار، تعاونی توسعه و عمران را در اولویت این واگذاری قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تشکیل تعاونی های توسعه عمران شهری در کردستان ضروری است

حمایت از تشکیل تعاونی های توسعه عمران شهری در کردستان ضروری است