مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 02:402020-09-05اقتصادي

تولید روزانه 80 مترمربع سنگ مصنوعی در اسدآباد


شهردار اسدآباد از تولید روزانه 80 مترمربع موزاییک و سنگ مصنوعی در کارگاه موزاییک سازی و سنگ مصنوعی شهرداری این شهر خبر داد.

- علیرضا فعله گری در گفت وگو با ایسنا، افزود: این کارگاه در اردیبهشت ماه سال جاری افتتاح شد و به بهره برداری رسیده بنابراین طرح موزاییک کردن پیاده روهای شهر اسدآباد با سرعت بیشتری انجام می شود و با مشارکت مردم با راه اندازی این کارگاه 7000 تا 8000 متر از پیاده روها مجدداً موزاییک فرش می شوند ضمن اینکه این طرح از نقش مؤثری در کاهش هزینه ها، اصلاح سریع تر پیاده روها، تجهیز پارک ها و اصلاح نیمکت پارک ها برخوردار است.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به کیفیت مبلمان شهری مطرح کرد: آسفالت معابر و خیابان ها در اولویت کار شهرداری قرار دارد و طبق پیش بینی های صورت گرفته انتظار می رود تا پایان ماه جاری بیش از 15 هزار تن آسفالت در معابر و خیابان های سطح شهر توزیع شود.

فعله گری با اشاره به حمل و جمع آوری روزانه 45 تا 50 تن زباله از سطح شهر توسط شهرداری اسدآباد تصریح کرد: در حال حاضر 50 درصد کل هزینه های شهرداری در بحث مدیریت زباله های شهری در حال هزینه است.

وی از آبیاری 400 هزار مترمربع فضاهای سبز شهری با استفاده از آب غیرشرب توسط شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در ابتدای امسال افزون بر 50 هزار بوته انواع گل فصلی توسط واحد ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید روزانه 80 مترمربع سنگ مصنوعی در اسدآباد

تولید روزانه 80 مترمربع سنگ مصنوعی در اسدآباد