خودبسندگی، راز ماندگاری «هنر و تجربه»برخلاف دسته ای که معتقدند گروه سینمایی هنر و تجربه، حاصلی به غیر از رشد تولید فیلم های ضد مخاطب در پی ندارد و محکوم به شکست و فراموشی است، گروهی دیگر بر این باورند که این گروه سینمایی، - ایسنا/اصفهان برخلاف دسته ای که معتقدند گروه سینمایی هنر و تجربه، حاصلی به غیر از رشد تولید فیلم های ضد مخاطب در پی ندارد و محکوم به شکست و فراموشی است، گروهی دیگر بر این باورند که این گروه سینمایی، محلی برای شکوفایی و ظهور و بروز استعدادهای جوان و خلاق است و بستری برای تولید آثار بدیع سینمایی و مجید صدیقی، از دسته دوم است. مفهوم مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی این نیست که کسی که تابه حال فیلمی نساخته بیاید و در آن جا فیلمش را بسازد؛ بلکه مفهومش این است که کسی که قبلاً فیلم ساخته بیاید و در آن جا فرم های دیگری را نیز تجربه کند. این جمله خسرو سینایی برای گروه سینمایی هنر و تجربه نیز صدق می کند و به این ترتیب می توان گفت: گروه سینمایی هنر و تجربه جایی است که هنرمندان تازه کار و کهنه کار می توانند فرم های دیگر فیلم سازی را در آن تجربه کنند. مجید صدیقی، نویسنده و کارگردانی است که اخیراً تهیه کنندگی دو فیلم در این گروه سینمایی را تجربه کرده: تو مشغول مردنت بودی و جوجه ها آخر پاییز جیغ می کشند هر دو به کارگردانی مجتبی اسپنانی. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |