مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-06اقتصادي

پول خورد مشکل رانندگان و مسافران تاکسی شیراز/ تاکسی متر در دستور


تصویب کرایه های غیر روند برای تاکسی های شیراز اعتراض رانندگان و مسافران این کلان شهر را به همراه داشته و همچنان خیابانها شاهد درگیری مسافر و راننده تاکسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر با هر افزایش بهای نرخ کرایه تاکسی ها در شیراز علاوه بر نظرات مخالف و موافق بسیار، معضلی همیشگی را مجدداً یادآوری می کند، پرداخت کرایه هایی که اکثراً به دلیل رند نبودن مبلغ و بهانه همیشگی پول خرد یا بر سر راننده گان سرشکن می شود و یا مسافران.

نمونه این مورد کرایه پیشین و اعلام شده از سوی سازمان تاکسیرانی بود که مبلغ 800 تومان به ازای هر کورس را تأیید کرده بود، مبلغی که در کوتاه مدت هم دوامی نداشت و عملاً به کورسی 1,000 تومان بصورت غیر رسمی تغییر کرد.

نکته اصلی این است که اگر بهانه نبود 200 تومان برای پرداخت در یک کورس بود، کرایه در مسیرهای طولانی و چند کورس هم به جای 1,600 تومان دو کورس یا 2,500 تومان سه کورس عملاً به همان کورسی 1,000 تومان تغییر داده شد و چند سالی بر همین نرخ استوار بود.

تا اینکه روز گذشته با تصویب شورای شهر کرایه هر کورس تاکسی در شیراز به 1200 رسید که با این تعیین نرخ بازهم مشکل رانندگان و مسافرین ادامه خواهد داشت.

ورود بحث کرایه تاکسی شیراز به فضای مجازی کشید این مجادله بی پایان این روزها در فضای مجازی هم ادامه دارد، بسیاری از کارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پول خورد مشکل رانندگان و مسافران تاکسی شیراز/ تاکسی متر در دستور

پول خورد مشکل رانندگان و مسافران تاکسی شیراز/ تاکسی متر در دستور