مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 04:402020-09-06اجتماعي

آموزش مهارت فرزندپروری به والدین همدانی


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان اعلام کرد: برگزاری کارگاه های مجازی مهارت تربیت فرزند ویژه والدین دارای فرزندان 7 تا 12 سال در حوزه پیشگیری های رشدمدار در استان همدان در شهریورماه امسال برگزار می شود.

- حسین عسگری بیان کرد: آموزش های به موقع مهارت های تربیت فرزند به خانواده ها می تواند نقش بزرگی در زندگی آنها ایفا کند و در آینده آنها تأثیر بسزایی دارد چراکه ریشه بسیاری از بزهکاری ها و آسیب های اجتماعی به نبود دانش کافی و اجتماعی نکردن بچه ها از سوی والدین بازمی گردد.

وی اضافه کرد: آموزش مهارت هایی مانند مراقبت از خود، مقابله با شرایط پرخطر و افزایش توانایی هایی روانی و اجتماعی به کودکان 7 تا 12 سال از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه می تواند زمینه مواجهه با کشمکش های زندگی و مقابله با آسیب ها را در آنها افزایش داده و از بروز آسیب های اجتماعی آینده پیشگیری کند.

عسگری مطرح کرد: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف ارتقاء و آموزش صحیح تربیتی فرزندان، معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزاری کارگاه های مجازی مهارت تربیت فرزند ویژه والدین دارای فرزندان 7 تا 12 سال در حوزه پیشگیری های رشدمدار را در دستور کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت فرزندپروری به والدین همدانی

آموزش مهارت فرزندپروری به والدین همدانی