مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-06ورزشي

تلاش دلسوختگان برای پر کردن جای خالی فوتسال قم


مدیر تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم از شروع بازی های این تیم در فصل جدید مسابقات باشگاه های کشور از پنجم مهر ماه در گروه پنجم مقدماتی خبر داد.

- حسین آتش پنجه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم دلسوختگان اهل بیت قم در مرحله مقدماتی مسابقات فصل جدید لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور یکی از تیم های حاضر در گروه پنجم است که با نمایندگان کهکیلویه و بویر احمد، اصفهان، آران و بیدگل، یزد و میبد رقابت می کند.

وی ادامه داد: مرحله نخست مسابقات در گروه پنجم از روز شنبه پنجم مهر ماه آغاز می شود و تیم ها تا چهارشنبه نهم مهر به میزبانی شهر میبد استان یزد با یکدیگر رقابت می کنند، به همین منظور تمرینات تیم ما منظم تر از گذشته و با حضور پرشور و با انگیزه بازیکنان زیر نظر کادر فنی در حال برگزاری است.

مدیر تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با بیان اینکه مرحله مقدماتی این رقابت ها در 6 گروه به شکل دوره ای برگزار می شود، افزود: تیم ما در این گروه با تیم های رعد پدافند هوایی اصفهان، امید پیروز کویر آران و بیدگل، مارون کهکیلویه و بویراحمد، صبای یزد و بازرگانی سناتور میبد مسابقه می دهد.

تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با درخشش در مسابقات لیگ منطقه ای باشگاه های کشور سال گذشته مجوز صعود به لیگ دسته دوم را به دست آورد ولی در راه صع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دلسوختگان برای پر کردن جای خالی فوتسال قم

تلاش دلسوختگان برای پر کردن جای خالی فوتسال قم