مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:102020-09-06اجتماعي

والدین می توانند فرزندان خود را به مدرسه نفرستند


هیچ مدرسه ای نباید دانش آموزان را وادار کند که ماسک و مواد ضدعفونی کننده شخصی به همراه داشته باشد و مدیران موظفند این اقلام را به صورت رایگان در اختیار همه قرار دهند.

- ایسنا/البرز مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: هیچ مدرسه ای نباید دانش آموزان را وادار کند که ماسک و مواد ضدعفونی کننده شخصی به همراه داشته باشد و مدیران موظفند این اقلام را به صورت رایگان در اختیار همه قرار دهند.

سالار قاسمی روز یکشنبه 16 شهریور در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور دانش آموزان در مدارس اجباری نیست، اظهار کرد: هر چند بنا شده دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک به صورت نوبت بندی شده دو روز در هفته در مدرسه حضور یابند ولی اجباری در این کار نیست و والدین می توانند فرزندان خود را به مدرسه نفرستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: به عنوان دست اندرکاران سیستم آموزشی کشور نه می توانیم از اجبار برای حضور دانش آموزان در مدارس استفاده کنیم و نه موکداً به آنها بگوییم که به مدرسه نیایند.

وی با اشاره به اینکه برای آموزش درست هیچ جایی مثل مدرسه و هیچ روشی مثل روش تدریس دبیران نتیجه بخش نیست، توضیح داد: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد فضای مناسب در مدارس اعتماد والدین برای فرستادن فرزندانشان به مدرسه را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین می توانند فرزندان خود را به مدرسه نفرستند

والدین می توانند فرزندان خود را به مدرسه نفرستند