مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:152020-09-06سياسي

ضرورت توجه به سرانه خدمات بهداشتی دانش آموزان مناطق کم برخوردار


باید به ارتقا سطح دسترسی به خدمات بهداشتی دانش آموزان مدارس دولتی نقاط کم برخوردار توجه ویژه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران در تذکری پیش از دستور در صحن علنی امروز شورای شهر گفت: سندی در شورای شهر درخصوص استقبال از بازگشایی مدارس داریم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از گزینه های این سند بحث ارتقای سطح خدمات بهداشتی است و در یکی از مواد به موضوع تامین امکانات بهداشتی در مراکز آموزشی اشاره شده است.

وی ادامه داد: براساس این سند یک اعتباری را برای مدارس برای افزایش خدمات بهداشتی تصویب به صورت هر ساله تصویب کرده ایم که البته در دو بخش متمرکز و غیرمتمرکز جداسازی می شود.

مسجد جامعی گفت: در بخش متمرکز اعتباری معادل 34 میلیارد تومان برای افزایش و ارتقا سطح خدمات بهداشتی مدارس در نظر گرفته ایم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این در حالی است که خانواده دانش آموزان از بازگشایی مدارس نگران هستند و نگرانی آن هم به واسطه غیربهداشتی بودن سرویس های بهداشتی مدارس است.

وی ادامه داد: مدارس به دو بخش دولتی و غیردولتی تقسیم می شوند که عمده نگرانی مربوط به مدارس دولتی است و خود دولتی ها هم به دولتی های پایین شهر و بالای شهر تقسیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به سرانه خدمات بهداشتی دانش آموزان مناطق کم برخوردار

ضرورت توجه به سرانه خدمات بهداشتی دانش آموزان مناطق کم برخوردار