مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:252020-09-06اجتماعي

توزیع سیم کارت دانش آموزی فقط توسط مدارس انجام می‎ شود/حضور در مدارس اجباری نیست


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه شرایط مدارس توسط بازرسین تحت کنترل و نظارت است، گفت: توزیع سیم کارت دانش آموزی توسط مدارس انجام خواهد شد و والدین به سایر فراخوان ها توجه نکنند.

- سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به آغاز سال تحصیلی زیر سایه را رعایت کرده بودند.

حضور سرزده بازرسین در مدارس استان البرز با هدف بررسی شرایط بهداشتی، تعداد دانش آموزان حاضر و نحوه ارتباط اولیا و معلیمن به صورت مستمر خواهد بود.

  این مقام مسؤول از آغاز و انجام بازدید نمایندگان آموزش و پرورش از مدارس سطح استان خبر داد و گفت: طی این بازدیدهای سرزده، میزان حضور دانش آموزان، رعایت پروتکل های بهداشتی و ارتباط مدارس و اولیا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

قاسمی اظهار کرد: ممکن است شرایط ایده آل نباشد اما از والدین خواهشمندیم که به ما کمک کنند تا تربیت و آموزش را در مدارس دنبال کنیم؛ تحلیل بنده این است که باید تلاش کنیم مدارس باز باشد با آمادگی معلمین تولید محتوا داشته باشیم و با کمک همه نهادهای خدمات رسان و مردم شرایط را به نفع دانش آموزان کنترل کنیم.

وی یادآور شد: گرفتن تعهد از والدین در رابطه با احتمال ابتلا به بیماری دانش آموزان بسیار اشتباه  و تخلف است، معتقدیم تعامل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع سیم کارت دانش آموزی فقط توسط مدارس انجام می‎ شود/حضور در مدارس اجباری نیست

توزیع سیم کارت دانش آموزی فقط توسط مدارس انجام می‎ شود/حضور در مدارس اجباری نیست