مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:302020-09-06فناوري

مدارس استان یزد به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند


طرح هوشمندسازی و اتصال مدارس استان یزد به شبکه ملی اطلاعات با مشارکت مخابرات منطقه یزد به صورت 100 درصدی اجرا شد.

- ایسنا/یزد طرح هوشمندسازی و اتصال مدارس استان یزد به شبکه ملی اطلاعات با مشارکت مخابرات منطقه یزد به صورت 100 درصدی اجرا شد.

محمدرضا زارع مدیر مخابرات منطقه یزد در این رابطه تصریح کرد: با تلاش اداره خدمات پس از فروش و پیمانکاران فروش سرویس ADSL مخابرات یزد، یک هزار و 40 سرویس اینترنت شامل 650 سرویس در مدارس مناطق شهری و 390 سرویس در مدارس مناطق روستایی واگذار شد.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح به عنوان یکی از دستاوردهای حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و با مشارکت مخابرات منطقه یزد و آموزش و پرورش استان، قبل از بازگشایی مدارس به اتمام رسید.

مدیر مخابرات منطقه یزد افزود: تمام مدارس در شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاهای بالای 20 خانوار استان می توانند از طریق سرویس اینترنت پرسرعت در بستر تلفن ثابت به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

زارع در پایان بیان کرد: در این طرح تامین مودم داخلی و راه اندازی سرویس ADSL با حجم ماهیانه 30 گیگ و سرعت تا 16 مگابایت برای مدارس تک شیفت و 50 گیگ برای مدارس دو شیفت بر عهده مخابرات منطقه یزد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، شهرستان ابرکوه با 89 سرویس، اردکان 93، اشکذر 58، بافق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استان یزد به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند

مدارس استان یزد به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند