مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-06حوادث

کشف 4 تن توتون و تنباکوی قاچاق در دروازه شمیران


جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف 4 تن توتون و تنباکوی قاچاق در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 4 تن توتون و تنباکو قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در مرکز تهران خبر داد.

  سردار حمید هداوند در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی توتون و تنباکو در انبار یک واحد صنفی در حوالی دروازه شمیران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: تیمی از ماموران این پلیس برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شده و در بررسی های اولیه صحت خبر را تایید کرده و هویت مالک انباری نیز شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از انباری واحد صنفی اخذ شد، تصریح کرد: روز گذشته تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند مالک انباری را دستگیر کنند.

سردار هداوند تصریح کرد: در بررسی های انجام شده از داخل انباری 4 تن توتوتن و تنباکو فاقد فاکتور و مجوزهای قانونی و گمرکی کشف و متهم در همان تحقیقات اولیه به جرم انتسابی معترف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 4 تن توتون و تنباکوی قاچاق در دروازه شمیران

کشف 4 تن توتون و تنباکوی قاچاق در دروازه شمیران