مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:352020-09-06اقتصادي

برطرف شدن نیاز آب شرب الاشت با چشم انداز 100 ساله


رییس شورای شهر آلاشت با اشاره به برطرف شدن نیاز آب شرب الاشت با چشم انداز 100 ساله خبر داد و گفت: با تخصیص اعتبار 500 میلیارد ریالی همراه است که نیاز آب شرب آلاشت با چشم انداز صد ساله بر طرف می شود.

- سهراب نعمتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه از تصویب طرح انتقال آب چشمه اسپه ‎او انند به آلاشت خبر داد و اظهار کرد: طول تقریبی مسیر حدود 25 کیلومتر و قطر لوله هم 8 اینچ است همچنین چند ایستگاه فشار کن هم در مسیر اجرایی می شود و با تخصیص اعتبار 500 میلیارد ریالی همراه است که نیاز آب شرب آلاشت با چشم انداز صد ساله بر طرف می شود.

رییس شورای شهر آلاشت، افزود: با نوسازی تقریبی 90 درصد از شبکه داخلی آب رسانی، مشکل هدر رفت آب و پیامد های ناشی از آن تا حدود زیادی حل شد.

وی از بهره مندی شهروندان آلاشت و روستا های منطقه از گاز طبیعی با همکاری نمایندگان مجلس دهم و استانداری، فرمانداری و اداره گاز استان خبر داد و خاطر نشان کرد: تصویب و اجرای بهسازی، مرمت، احداث دیواره های حفاظتی، بازسازی مناطق رانشی، بازگشایی آبراه ها، اجرای روکش آسفالت، خط کشی و ایمن سازی محور آزاد مهر به الاشت و نصب 135 اصله تیر برق و چراغ مه شکن در طول 5 کیلومتر از بخش مه گیر جاده نیز از فعالیت ها و پیگیری های شورای شهر آلاشت بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برطرف شدن نیاز آب شرب الاشت با چشم انداز 100 ساله

برطرف شدن نیاز آب شرب الاشت با چشم انداز 100 ساله