مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 05:502020-09-06دانش

پرینت ارزان نیاز هر دانشجوی موفق است


موفقیت در دوران تحصیلات دانشگاهی به عوامل گوناگونی وابسته است و جدا از سخت کوشی و تمرکز کامل بر دروس و دوری از حاشیه ها، استفاده درست از امکانات نوین و به صرفه همچون پرینت ارزان از جمله این عوامل به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام تاپ کپی، یکی از دانشجویان دوره کارشناسی حسابداری در یکی از دانشگاه های معتبر کشور نسبت به دانشجویان هم دوره خود بسیار موفق تر عمل کرده و در حالی که فقط سه ترم از دوره تحصیلی خود را سپری کرده به عنوان کمک حسابدار در یک شرکت به صورت پاره وقت مشغول به کار شده است.

راز موفقیت این دانشجو چیست این دانشجو راز موفقیت خود را این چنین توضیح می دهد: موفقیت در دوران دانشگاه به این بستگی دارد که درسخوان و سخت کوش باشید و درگیر موضوعات حاشیه ای و بازی ها و بازیگوشی های بی پایان این دوران نشوید.

ضمنا باید از برخی خدمات مرتبط به موضوع درس و دانشگاه مثل پرینت ارزان بهره مند شوید.

شاید بپرسید پرینت ارزان چیست و چه ربطی به موفقیت در دانشگاه دارد؟ در ادامه، این موضوع را خیلی ساده و کوتاه توضیح می دهم.

من موفقیتم را مدیون سخت کوشی و بی حاشیه بودن هستم ضمن این که تلاش می کنم از تکالیفی که دانشجویان دیگر از آن فراری هستند نه تنها گریزان نباشم بلکه از آنها برای خود فرصت سازی کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرینت ارزان نیاز هر دانشجوی موفق است

پرینت ارزان نیاز هر دانشجوی موفق است