مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-06سياسي

واکنش معارض اماراتی به خطبه جنجال برانگیز امام جمعه مکه مکرمه


یک معارض اماراتی به خطبه جنجال برانگیز امام جمعه مکه مکرمه واکنش نشان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد الشیبه النعیمی معارض و فعال اماراتی با انتشار یک پست توییتری به سخنان جنجال برانگیز عبدالرحمن السدیس امام جمعه مکه مکرمه واکنش نشان داد.

وی در این پست توییتری نوشت: خلط مبحث میان احسان و نیکی به غیر مسلمانان مسالمت جو که مقدسات ما را غصب نکرده و مسلمانان را از سرزمین خود بیرون نکرده اند با کسانی که متجاوز محسوب می شوند خیانت به امانت علم است.

پیش از این، فعالان شبکه های اجتماعی با اشاره به سخنان عبدالرحمن السدیس امام جمعه مکه مکرمه از آن به مثابه مقدمه چینی برای عادی سازی روابط میان ریاض و تل آویو یاد کرده بودند.

السدیس در خطبه خود گفته بود: از جمله هشدارهای سودمند و مفید در مسائل اعتقادی، عدم درک صحیح درباب تولی وتبری و سردرگمی در آن بین باور قلبی و برخورد خوب در روابط فردی و بین المللی است.

عدم تولی غیرمسلمان منافاتی با این موضوع ندارد که با وی رفتار حسنه شود و هدف از این امر، دلجویی و الفت و تألیف قلب به منظور تشویق وی به دین اسلام، باشد.

السدیس با یادآوری وقایعی که پیامبر اسلام در تعامل با یهودیان داشت و با آنها مدارا می کرد، افزود: پیامبر درگذشت، در حالی که سپرش گرو نزد فرد یهودی ماند و حسن همجواری یک یهودی سبب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معارض اماراتی به خطبه جنجال برانگیز امام جمعه مکه مکرمه

واکنش معارض اماراتی به خطبه جنجال برانگیز امام جمعه مکه مکرمه