مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-06اجتماعي

برگزاری کارگاه های مجازی مهارت تربیت فرزند در همدان


مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان از برگزاری کارگاه های مجازی مهارت تربیت فرزند ویژه والدین دارای فرزندان 7 تا 12 سال در حوزه پیشگیری های رشد مدار طی شهریور ماه در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسین عسگری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  آموزش های به موقع مهارت های تربیت فرزند به خانواده ها می تواند نقش بزرگی در زندگی آنها ایفا کند و در آینده آنها تاثیر بسزایی دارد زیرا ریشه بسیاری از بزهکاری ها و آسیب های اجتماعی به عدم دانش کافی و عدم اجتماعی نمودن بچه ها از سوی والدین باز می گردد.

وی بیان کرد: آموزش مهارت هایی مانند مراقبت از خود، مقابله با شرایط پر خطر، افزایش توانایی هایی روانی و اجتماعی به کودکان 7 تا 12 سال از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا می تواند زمینه مواجهه با کشمکش های زندگی و مقابله با آسیب ها را در آنها افزایش داده و از بروز آسیب های اجتماعی آتی پیشگیری کند.

مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان ابراز کرد: در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی با هدف ارتقاء و آموزش صحیح تربیتی فرزندان؛ معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزاری کارگاه های مجازی مهارت تربیت فرزند ویژه والدین دارای فرزندان 7 تا 12 سال در حوزه پیشگیری های رشد مدار را در دستور کار خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه های مجازی مهارت تربیت فرزند در همدان

برگزاری کارگاه های مجازی مهارت تربیت فرزند در همدان