مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:352020-09-06فرهنگي

تصویربرداری «کافه میران» به پایان رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلمبرداری فیلم کوتاه کافه میران که برای پلان سکانس 30 دقیقه ای طراحی شده، به پایان رسید و به زودی وارد مراحل فنی می شود.

- ، فیلمبرداری فیلم کوتاه کافه میران که برای پلان سکانس 30 دقیقه ای طراحی شده، به پایان رسید و به زودی وارد مراحل فنی می شود.

علیرضا حمیدین علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه کنندگی این فیلم پست مدرن را که در ژانر سایکو دراما تولید شده به عهده دارد.

کافه میران کاری از گروه فرهنگی و هنری درآستانه با همکاری استودیو من است و فیلمنامه آن بر اساس نظام خرده پیرنگ طراحی و نوشته شده است.

این فیلم از نظریه فیزیکی تبعیت می کند که بر اساس آن، زمان در بین انسان ها و میان اجرام یکسان نیست و هر یک از خرده پیرنگ ها در زمان مستقل، داستان های مستقلی را در یک نما روایت می کنند.

مدیر این پروژه سید محمد هادی آموزگار و بازیگران این فیلم امیر تک فلاح، محمد شریفی، سینتیا سرکیس وارطانیان، امیرمنصور اسفندیاری، بهار زندی، انیس صنیعی، علی سام صادقی، هیراد محمدی، فرزاد آیتی، مرتضی امینی تبار، سهند سلطانی، با معرفی صبا سرور و بازیگر خردسال: آرشیدا خدابخش هستند.

سایر عوامل عبارتند از مدیر تولید: امیرمنصور اسفندیاری، یاران کارگردان: سمیرا بایی، تیما قلیچ خانی، لیلی رضایی، حامد ربیعی، برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویربرداری «کافه میران» به پایان رسید

تصویربرداری «کافه میران» به پایان رسید