مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 06:452020-09-06سياسي

دهکده اقتصاد مقاومتی در استان قزوین راه اندازی می شود


رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: تشکیل دهکده اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان در منطقه طلاییه باراجین در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی صادقپور رییس سازمان بسیج سازندگی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بسیج سازندگی به عنوان دبیر رزمایش کمک مومنانه در همان روزهای نخست رزمایش با محوریت مساجد در محلات بیش از 50هزار خانواده را شناسایی کرد.

وی افزود: بسته های متنوعی از خدمات به این خانواده ها ارایه شد تا جایی که با کمک ستاد دیه حتی شاهد ارادت کردن 30 زندانی نیز بودیم.

صادقپور تصریح کرد: با توصیه دوباره مقام معظم رهبری، این قرارگاه دوباره تشکیل شد تا خدمات جدیدی به خانواده های دارای مشکل ارایه شود.

وی بیان کرد: تعداد 300 جهیزیه هدف گذاری شده و تا پایان ماه صفر با کمک ستاد کل سپاه و دستگاه های همکار این جهیزیه ها تأمین خواهد شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: رعایت شإن و منزلت خانواده های دریافت کننده در اولویت بوده و به لطف خدا تا به امروز شکایتی در این باره نداشته ایم.

وی تصریح کرد: در گام دیگری تعداد 10 هزار بسته لوازم التحریر همزمان با اغاز سال تحصیلی در بین خانواده های محروم دارای دانش آموز توزیع خوتهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهکده اقتصاد مقاومتی در استان قزوین راه اندازی می شود

دهکده اقتصاد مقاومتی در استان قزوین راه اندازی می شود