مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:052020-09-06اجتماعي

کلنگ زنی تراموای اصفهان در سال جاری


از ابتدای شهریور مقرر شد که مطالعات تکمیلی تراموا انجام شود و امیدواریم عملیات اجرایی تراموا در کلانشهر اصفهان در سال جاری رقم بخورد.

- قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بیش از یک دهه است که کلان شهر اصفهان در انتظار سیستم ترامواست، اظهار داشت: سیستم تراموا یک سیستم ریلی سبک است که امکان تردد از معابر شهری را دارد و از آنجا که نسبت به مترو ظرفیت کمتری دارد برای شهر اصفهان مناسب تر است.

وی افزود: با برگزاری جلسات عدیده در راستای توسعه تراموا در کلان شهر اصفهان، مطالعات تکمیلی این پروژه آغاز شده است تا شرایط احداث تراموا فراهم شود.

مدیر پروژه تراموای اصفهان با بیان اینکه توسعه خطوط ریلی سبک تراموا در کلان شهر اصفهان با عقد تفاهم نامه بین شهرداری اصفهان با قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجراست، گفت: بخشی از تأمین هزینه تراموا برعهده قرارگاه خاتم الانبیاست.

وی اضافه کرد: توسعه تراموا در کلان شهر اصفهان در دو فاز عمرانی و اصلی پیش می رود؛ بخش عمرانی شامل بررسی تأسیسات داخل مسیر است و بخش اصلی تأمین ناوگان و تجهیزات را در بر می گیرد.

افتخاری با ابراز امیدواری از کلنگ زنی تراموا در سال جاری گفت: معابر در برخی از مناطق اصفهان کشش سیستم های ریلی سنگین را ندارد و به همین دلیل توسعه تراموا ضرورتی اجتناب ناپذی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی تراموای اصفهان در سال جاری

کلنگ زنی تراموای اصفهان در سال جاری