مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-06اقتصادي

«منزلاب» بدون بیکار با مشاغل برکت


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام گفت: فعالیت های اشتغال زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در روستای گردشگری منزلاب استان سیستان و بلوچستان باعث شده تا نرخ بیکاری در این روستا به صفر برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از بنیاد برکت، امیرحسین مدنی اظهار کرد: ورود بنیاد به روستای گردشگری منزلاب و ایجاد مشاغل خرد و خانگی در قالب طرح های اشتغال زایی اجتماع محور موجب شده تا به عنوان روستای بدون بیکار در استان سیستان و بلوچستان انتخاب شود.

امیرحسین مدنی افزود: بنیاد برکت از ابتدای سال جاری 52 طرح اشتغال زایی اجتماع محور را در روستای منزلاب راه اندازی کرده که ایجاد 100 فرصت شغلی را به همراه داشته است.

همچنین بهره برداری از 50 طرح منجر به ایجاد 100 شغل دیگر نیز تا پایان سال در دستور کار است.

وی ادامه داد: اعتبار کلی هزینه و پیش بینی شده برای ایجاد و راه اندازی 102 طرح اشتغال زایی برکت در روستای منزلاب نزدیک به 92 میلیارد ریال است.

مدیرعامل بنیاد برکت در تشریح اقدامات اشتغال زایی این بنیاد در منزلاب گفت: از آن جا که منزلاب به عنوان منطقه هدف گردشگری در استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده است، تلاش کردیم که مشاغل ایجاد شده در این روستا زنجیره تامین صنعت گردشگری را تکمیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«منزلاب» بدون بیکار با مشاغل برکت

«منزلاب» بدون بیکار با مشاغل برکت