مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:302020-09-06سياسي

سلطان قبر دستگیر شد


بعد از انتشار خبر پرده برداری از ماجرای مافیای فروش قبر در تهران، یک منبع آگاه خبر دستگیری این فرد را تأیید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بعد از انتشار مصاحبه خبرگزاری ایکنا با عنوان پرده برداری از مافیای فروش قبر در تهران / حقیقت ماجرای همسطح سازی قبرستان ابن بابویه ، یک منبع آگاه از دستگیری سلطان فروش قبر خبر داد.

این منبع آگاه اعلام کرد: نام این فرد س-ح-ا است و صبح امروز توسط نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و به دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرری دستگیر شده است.

چند هفته قبل بود که خبرگزاری ایکنا، در مصاحبه ای با حجت الاسلام علامه، مدیر آستان ابن بابویه شهرری، از مافیای فروش قبر در تهران پرده برداری کرد و حجت الاسلام صادقی، رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری نیز در مصاحبه ای دیگر از اخراج فرد واسطه گر فروش قبور از آستان شیخ صدوق(ره) خبر داده بود.

مدیر آستان ابن بابویه شهرری در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری ایکنا، گفته بود: از گذشته یادمان است که می گفتند بدترین کار مرده خوری است؛ بنده نمی دانستم که مرده خوری به چه معناست، تا اینکه اینجا آمدم و دیدم که مرده خوری وجود دارد.

در حالی که ما باید به خانواده های متوفی کمک کنیم و آرامش روحی و روانی انتقال دهیم و در حد توان دستگیر آن ها باشیم، متأسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطان قبر دستگیر شد

سلطان قبر دستگیر شد