مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-06سياسي

طرح جامع پدافند غیرعامل، الگویی برای مقابله با تهدیدات


استاندار گیلان طرح جامع پدافند غیرعامل را مبنای عمل و نقشه راه استان و الگویی برای مقابله با تهدیدات خواند و گفت: اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل موجب هماهنگی بیشتر و بهتر بین تمامی دستگاه های اجرایی استان می شود و از هدر رفت منابع جلوگیری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان زارع پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان با حضور شماری از مدیران کل دستگاه های اجرایی و ارتباط تصویری فرمانداران اظهار کرد: پدافند غیرعامل، موضوعی دارای اهمیت، حساس و مرتبط با امنیت ملی است که باید با درجه اهمیت بالا و دقت کامل، تمامی الزامات آن بررسی و انجام شود.

وی با بیان اینکه اصلی ترین هدف پدافند غیرعامل، صیانت و حفاظت از سرمایه های ملی است، گفت: در زمان حاضر فرهنگ سازی و نهادینه کردن موضوع پدافند غیرعامل از اولویت های کشور به شمار می رود.

رییس شورای پدافند غیرعامل گیلان بر لزوم مصون سازی زیرساخت ها و توجه به رویکردهای فناورانه و دانش پایه شدن تغییرات تأکید کرد و افزود: باید تهدیدات را بشناسیم و با راهبردهای دانش پایه با آن ها مقابله کنیم ضمن آنکه لازم است در این مسیر به طورجدی از ظرفیت های علمی برای تبیین مناسب این موضوع مهم و ضروری استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع پدافند غیرعامل، الگویی برای مقابله با تهدیدات

طرح جامع پدافند غیرعامل، الگویی برای مقابله با تهدیدات