مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:402020-09-06سياسي

طرح جامع پدافند غیرعامل یک سند بالادستی و راهبردی است


طرح جامع پدافند غیرعامل در واقع یک سند بالادستی و راهبردی است و موضوعاتی که در این سند مطرح می شود، برنامه های راهبردی و عملیاتی در سطح کلان است.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل در واقع یک سند بالادستی و راهبردی است و موضوعاتی که در این سند مطرح می شود، برنامه های راهبردی و عملیاتی در سطح کلان است.

ارسلان زارع امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور تعدادی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و ارتباط تصویری فرمانداران برگزار شد، پدافند غیرعامل را موضوعی دارای اهمیت، حساس و مرتبط با امنیت ملی خواند که باید با درجه اهمیت بالا و دقت کامل، تمامی الزامات آن بررسی و انجام شود.

وی افزود: اصلی ترین هدف پدافند غیرعامل، صیانت و حفاظت از سرمایه های ملی است و در زمان حاضر فرهنگ سازی و نهادینه کردن موضوع پدافند غیرعامل از اولویت های کشور به شمار می رود.

رییس شورای پدافند غیرعامل گیلان بر لزوم مصون سازی زیرساخت ها و توجه به رویکردهای فناورانه و دانش پایه شدن تغییرات تاکید و بیان کرد: باید تهدیدات را بشناسیم و با راهبردهای دانش پایه با آنها مقابله کنیم ضمن آنکه لازم است در این مسیر بطور جدی از ظرفیت های علمی برای تبیین مناسب این موضوع مهم و ضروری استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع پدافند غیرعامل یک سند بالادستی و راهبردی است

طرح جامع پدافند غیرعامل یک سند بالادستی و راهبردی است