مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-06سياسي

غرس 6300 اصله نهال به تعداد شهدای لرستان در استان


معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: شش هزار و 300 اصله نهال به تعداد شهدای سرافراز لرستان در استان غرس خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی امروز یکشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان و هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: با هماهنگی جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شش هزار و 300 اصله نهال به تعداد شهدای سرافراز لرستان در استان غرس خواهد شد.

وی، گفت: تمام افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران این است که در هشت سال دفاع مقدس عموم مردم با دستور و انفاس قدسیه حضرت امام (ره) فرزندان خود را به جبهه های جنگ فرستادند و با اهدای خون و جوارح ابدان خود در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان عنوان کرد: در جریان دفاع مقدس 48 کشور حامی حزب بعث، از لحاظ مالی اطلاعاتی و لجستیک رژیم عراق را پشتیبانی می کردند و فرزندان این انقلاب با دست خالی در مقابل دنیای استکبار مقاومت کردند.

ثمینی افزود: در طول تاریخ هر وقت هجمه بیگانگان را بر کشور ایران داشته ایم بخشی از خاک این مملکت جدا شده و در اختیار دشمنان قرار گرفته است اما در جریان دفاع مقدس با جانفشانی این عزیزان حتی یک وجب از خاک کشور ایران به اشغال دشمن در نیامده و به دلیل پایبندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تعهدات بین ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرس 6300 اصله نهال به تعداد شهدای لرستان در استان

غرس 6300 اصله نهال به تعداد شهدای لرستان در استان