مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:452020-09-06فناوري

پیگیری راه اندازی چتر وای فای در روستاهای همدان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان از پیگیری راه اندازی چتر وای فای در روستاهای همدان برای آموزش بهتر دانش آموزان خبر داد.

- مجتبی ساکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه برنامه خاصی برای اینترنت روستاهای همدان در نظر گرفته ایم اظهار کرد: اگر امکان باشد به دنبال راه اندازی چتر وای فای در روستاهای همدان به منظور دسترسی دانش آموزان به اینترنت هستیم.

وی با اشاره به اینکه چتر وای فای بیشتر در مناطق گردشگری مورد استفاده قرار می گیرد گفت: در حال حاضر روستاهای سیمین ابرو و حیران  و نیز یکی از روستاهای شهرستان  رزن از این امکان برخوردار هستند.

  مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان با اشاره به اینکه این اقدام نه از سوی مخابرات و نه همراه اول و ایرانسل بلکه پیشنهاد ماست که انجام شده است افزود:  چتر وای فای در روستاها جزو برنامه وزارتخانه نیست و اگر موافقت کنند شاید بازهم تعدادی از  روستاهای همدان را به این امکان مجهز کنیم.

وی با بیان اینکه چتر وای فای سرویس خوبی می دهد و از لحاظ سرعت و کیفیت مناسب است گفت: برای تعدادی از روستاها نسبت به برخورداری دانش آموزان از اینترنت این  برنامه را داریم که امیدواریم محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری راه اندازی چتر وای فای در روستاهای همدان

پیگیری راه اندازی چتر وای فای در روستاهای همدان