مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 07:552020-09-06سياسي

تحقق امنیت پایدار، از اهداف مهم مرزبانی


جانشین فرمانده مرزبانی ناجا آموزش را فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی قلمداد کرد و گفت: همه ما مرزبانان سرباز ولایت فقیه هستیم و با تمام قوا و در سخت ترین شرایط از مرزهای ایران اسلامی حراست می کنیم.

- جانشین فرمانده مرزبانی ناجا آموزش را فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی قلمداد کرد و گفت: همه ما مرزبانان سرباز ولایت فقیه هستیم و با تمام قوا و در سخت ترین شرایط از مرزهای ایران اسلامی حراست می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار جلال ستاره در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان کردستان با قدردانی از تلاش های بی شائبه مرزبانان استان کردستان در دفاع از مرزهای غرب کشور، افزود: مرزبانان مؤمن و ولایت مدار ایران اسلامی، با مدد از سرور و سالار شهیدان در بسط و گسترش امنیت و آرامش مرزها کوشا هستند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا تحقق امنیت پایدار، برقراری امنیت و مردم داری را از اهداف مهم مرزبانی دانست و تصریح کرد: استیفای حقوق مرزنشینان وظیفه ذاتی مرزبانی است و ما با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری خادمان مردم هستیم و باید همواره تلاش کنیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی همچنین از امنیت مثال زدنی و آبادانی مرزهای کردستان اظهار خرسندی کرد و گفت: اکنون مرزبانی با اشراف کلی بر مرزهای نظامی جمهوری اسلامی، در راه دفاع از آرمان های انقلاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق امنیت پایدار، از اهداف مهم مرزبانی

تحقق امنیت پایدار، از اهداف مهم مرزبانی