مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 08:002020-09-06سياسي

اقتصاد و فرهنگ اولویت مجلس یازدهم باشد


اقتصاد و فرهنگ باید اولویت مجلس یازدهم باشد.

- ایسنا/زنجان امام جمعه سلطانیه گفت: اقتصاد و فرهنگ باید اولویت مجلس یازدهم باشد.

حجت الاسلام عمران حسینی نسب ظهر امروز (16 شهریورماه) در دیدار با نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت وجود اهتمام جدی تر برای حل مشکلات مردم، اظهار کرد: حضور در جمع مردم و سرکشی به روستاها و پیگیری مطالبات و مشکلات مردم از کارهای قابل تحسین است.

وی با اشاره به نامه 53 نهج البلاغه که نامه امیرالمومنین حضرت علی (ع) به مالک اشتر است، ارتباط مسئولان با مردم و رفع مشکلات آنان را از آموزه های دینی دانست و تصریح کرد: در رفع مشکلات و اعطای تسهیلات، موانعی دست و پاگیری وجود دارد که باید این از طریق مجلس در راستای گره گشایی از مردم بر طرف شود.

حسینی نسب، بیکاری را از عمده مشکلات جوانان شهرستان دانست و با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم، افزود: اقتصاد و فرهنگ باید اولویت مجلس باشد.

امام جمعه سلطانیه، اقتصاد و فرهنگ را مرتبط به هم دانست و با تاکید بر توجه به هر دو مقوله در مجلس یازدهم، ادامه داد: ارتقای اقتصاد به ارتقای فرهنگ و بالعکس کمک می کند.

وی با اشاره به ادامه نامه 53 نهج البلاغه و توصیه امیرالمومنین (ع) در این نامه بر توجه به طبقه مستضعف و اقشار کم در آمد جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد و فرهنگ اولویت مجلس یازدهم باشد

اقتصاد و فرهنگ اولویت مجلس یازدهم باشد