مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 08:352020-09-06اقتصادي

ساماندهی 1400 تعاونی غیرفعال بخش کشاورزی/فدراسیون زعفران تشکیل می شود


یک مقام مسئول از ساماندهی شرکت تعاونی های غیرفعال در بخش کشاورزی خبر داد و گفت: این تعاونی ها طی پروسه ای سه ساله که از سال 98 آغاز شده، ساماندهی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا شاه پسند معاون توسعه تعاونی ها، تشکل ها و نظام های بهره برداری سازمان مرکزی تعاون روستایی در نشستی خبری به مناسبت هفته تعاون اظهارداشت: تعاونی ها سازه های اجتماعی هستند که بر محور مردم شکل می گیرند برای اینکه بتوانند مزایای اقتصادی و اجتماعی کسب کنند و محور اصلی آنها مشارکت است.

وی با اشاره به اینکه معاونت توسعه تعاونی ها در سازمان مرکزی تعاون روستایی از سال 96 ایجاد شده است، گفت: این اتفاق برای توسعه و گسترش تعاونی ها و تشکل های بخش کشاورزی اتفاق بسیار مهمی بوده است.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت های عمده این معاونت طی سال های گذشته گفت: ما 900 واحد اعتباری را که از فعالیت های خود تخطی کرده و خارج شده و به حوزه واسطه گری وجوه ورود کرده بودند، تعطیل کردیم.

شاه پسند اضافه کرد: همچنین مشکلات صندوق تعاون روستایی ایرانیان که طی سال های گذشته مقداری دچار زیان شده بود، با اقدامات انجام شده رفع شد و در حال حاضر این صندوق به کار خود ادامه می دهد و تلاش می کنیم آن را به صندوقی قوی در بخش تبدیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 1400 تعاونی غیرفعال بخش کشاورزی/فدراسیون زعفران تشکیل می شود

ساماندهی 1400 تعاونی غیرفعال بخش کشاورزی/فدراسیون زعفران تشکیل می شود