مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 08:452020-09-06اقتصادي

زیرساخت های گردشگری روستای «اکنلو» باید تکمیل شود


دهیار روستای هدف گردشگری «اکنلو»ی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه زیرساخت های گردشگری در این روستا باید تکمیل شود، گفت: ایجاد و احداث بازارچه محلی برای عرضه و فروش محصولات روستایی و محلی ارگانیک در اکنلو ضروری است.

- ایسنا/همدان دهیار روستای هدف گردشگری اکنلو ی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه زیرساخت های گردشگری در این روستا باید تکمیل شود، گفت: ایجاد و احداث بازارچه محلی برای عرضه و فروش محصولات روستایی و محلی ارگانیک در اکنلو ضروری است.

علیرضا زارعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قنات سراب روستا با توجه به آزمایش چند نمونه از چاه های آن که دارای حجم آب بسیار بالایی بوده و در زمینه کشاورزی هم مورد مصرف تمام اهالی روستا است نیاز به لایروبی دارد.

وی ادامه داد: مرکز بهداشتی درمانی اکنلو از سال 1338 به صورت فعال به اهالی این روستا و روستاهای تابعه خدمات ارائه می کرد اما در چند سال اخیر با احداث یک مرکز بهداشتی درمانی در 7 کیلومتری روستا تعطیل شده است و هیچ خدماتی ارائه نمی دهد.

زارعی با بیان اینکه احداث کتابخانه عمومی یکی از نیازهای روستای اکنلو است، خاطرنشان کرد: چند سالی است از یک ساختمان استیجاری به عنوان کتابخانه عمومی استفاده می شود که مورد استقبال اهالی روستا و روستاهای همجوار قرار گرفته و در سطح استان جزء فعال تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های گردشگری روستای «اکنلو» باید تکمیل شود

زیرساخت های گردشگری روستای «اکنلو» باید تکمیل شود