مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:052020-09-06اقتصادي

توزیع 140 هزار پرس غذای گرم در راستای طرح اطعام حسینی


مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از توزیع 140 هزار پرس غذای گرم در راستای طرح اطعام حسینی خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر 26 میلیارد و 800 میلیون ریال از طریق جذب مشارکت های مردمی صرف این طرح شدهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزار فارس از رشت، عباس اهرابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح اطعام حسینی در ادامه اجرای مرحله دوم رزمایش ایران همدل است، تصریح کرد: تاکنون حدود 140 هزار پرس غذای گرم در 72 آشپزخانه مجری این طرح طبخ و بین نیازمندان سراسر استان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه این طرح تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: تاکنون بالغ بر 26 میلیارد و 800 میلیون ریال از طریق جذب مشارکت های مردمی صرف این طرح شده که برای اجرای این طرح از ظرفیت های مراکز نیکوکاری، خیریه های معتبر، مساجد و گروه های جهادی بهره می گیریم.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان با تأکید بر اینکه غذاهای آماده شده، توسط همکاران این اداره درب منازل نیازمندان توزیع می گردد، بیان کرد: به منظور جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی هیچ گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت.

وی  به اجرای طرح احسان حسینی اشاره کرد و افزود: این طرح با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان اجرا می گردد که تاکنون بیش از 12 هزار بسته معیشتی به ارزش بال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 140 هزار پرس غذای گرم در راستای طرح اطعام حسینی

توزیع 140 هزار پرس غذای گرم در راستای طرح اطعام حسینی