مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:102020-09-06اقتصادي

بهره برداری از پایانه های صادراتی اولویت اقتصادی مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: بهره برداری از پایانه های صادراتی یکی از اولویت های اقتصادی مازندران است.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: بهره برداری از پایانه های صادراتی یکی از اولویت های اقتصادی مازندران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی استانداری مازندران، حسن خیریانپور در جلسه ای با مدیرکل و کارکنان دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری بر پیگیری مصوبات کارگروه های اقتصادی و رصد و نظارت بر عملکرد ادارات کل مرتبط با بخش های اقتصادی استان تاکید کرد و گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مازندران یکی از مهم ترین کارگروه های استان است که نتایج آن موجب افزایش اشتغال و رونق تولید می شود، از این رو لازم است این جلسات با کیفیت و جدیت در استان و شهرستان ها برگزار و مصوبات آن مورد پیگیری و اقدام قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت اجرایی شدن برنامه های جهش تولید در سال جاری، تصریح کرد: برای جذب تسهیلات در جهت اشتغال و رونق تولید به ویژه در بخش های مختلف از جمله توسعه کشت گلخانه ای باید تلاش دوچندان صورت گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به مستندسازی فعالیت ها و اطلاع رسانی به موقع خدمات و اقدامات، گفت: باید در زمینه تحقق جدی 30 اولویت ابلاغی اقتصادی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پایانه های صادراتی اولویت اقتصادی مازندران

بهره برداری از پایانه های صادراتی اولویت اقتصادی مازندران