مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-06اقتصادي

پاسخ استعلامات و اعلام نظر دستگاه های اجرایی در زنجان شفاف باشد


باید پاسخ استعلامات و اعلام نظر دستگاه های اجرایی در استان زنجان دقیق و شفاف انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فتح الله حقیقی ظهر یکشنبه در کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی و شهری استان در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه مصوبات دبیرخانه مرکز خدمات سرمایه گذاری باید به صورت دقیق اجرا شود، گفت: با ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری می توان بسیاری از مشکلات پیش روی حوزه سرمایه گذاری را حل کرد.

وی با بیان اینکه استان زنجان در حوزه ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در کشور مطرح است، اظهار کرد: استان زنجان از ظرفیت ها و زیرساخت های خوبی برای سرمایه گذاری برخوردار است.

استاندار زنجان، برتقویت سرمایه گذاری در استان تاکید کرد و یاد آورشد: باید برای جذب سرمایه گذار در استان شرایط لازم فراهم شود، افزود: هیچکس حق ندارد هزینه سرمایه گذاری در استان را افزایش بدهد و از سرمایه گذار با روی خوش استقبال کرد.

حقیقی تاکید کرد: نخستین نقشه راه سرمایه گذاری کشور برای ایجاد تحول اساسی در محیط فضای کسب و کار، شهریور سال 96 در استان زنجان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه توجه به نقشه راه سرمایه گذاری تحول عظیمی در اقتصاد استان ایجاد می کند، ابراز داشت: راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری در استان برای کاهش زمان فرآیندهای اداری و استعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ استعلامات و اعلام نظر دستگاه های اجرایی در زنجان شفاف باشد

پاسخ استعلامات و اعلام نظر دستگاه های اجرایی در زنجان شفاف باشد