مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:202020-09-06اقتصادي

لزوم ایجاد راه دسترسی مناسب به سایت گردشگری اکباتان


راه و شهرسازی استان همدان باید بر اساس مبحث فنی هر چه سریعتر نسبت به ایجاد راه دسترسی مناسب به سایت گردشگری اکباتان اقدام کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کامران گردان ظهر امروز در بازدید میدانی کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا ضمن قدردانی از همت جهادی شهرداری منطقه 2 در راستای عمران و آبادانی منطقه اظهار کرد: یکی از سیاست های شورای پنجم و مدیریت شهری در مناطق مختلف شهر همدان، توسعه سرانه فضای سبز بوده که شهرداری منطقه 2 در این راستا ضمن به کارگیری همت مضاعف، طرح استانی بوستان جنگلی 243 هکتاری اکباتان را در اولویت قرار داده است.

وی گفت: احداث بوستان 243 هکتاری اکباتان جزو یکی از برترین طرح های فرامنطقه ای در حوزه مدیریت شهری محسوب می شود که زمینه لازم را برای استقبال هر چه بیشتر گردشگران فراهم خواهد کرد و فضای مناسبی برای این منطقه ایجاد خواهد شد تا مردم بتوانند از خدمات موجود در این پارک بهره مند شوند.

رییس شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه توسعه شهر همدان در حوزه گردشگری تعریف شده است، اظهار کرد: مدیریت شهری همدان در راستای جذب گردشگر و فراهم ساختن زیرساخت های گردشگری، فراتر از وظایف خود عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد راه دسترسی مناسب به سایت گردشگری اکباتان

لزوم ایجاد راه دسترسی مناسب به سایت گردشگری اکباتان