مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 09:452020-09-06سياسي

توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهم ترین اقدامات شورای شهر پنجم است


رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای اسلامی شهر تهران گفت: توسعه حمل و نقل عمومی به ویژه در حوزه مترو و اتوبوسرانی، لغو مصوبه برج باغ ها و دیگر موارد بخشی از اقدامات شورای پنجم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود میرلوحی در دویست و سی و چهارمین جلسه شورا و در نطق پیش از دستور خود گفت: چهل ماه از تاریخ 29 اردیبهشت یعنی روز مشارکت حداکثری مردم ایران و ریختن 42 ملیون رأی به صندوق آرا سپری شد.

وی ادامه داد: در نطق های پیشین از وفاداری به میثاق مردم و شعارها و برنامه ای که شورا به مردم تقدیم کرد، تغییرات و کارهایی که به عنوان اولویت مطرح شد و قول هایی که در خصوص توقف برخی رویه ها در رفتار با طرح تفصیلی و باغات و نحوه تأمین و مصرف منابع داده شد، سخن گفتیم.

رییس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورا افزود: تاکید مستمر بر قانون مداری، تکیه و تاکید بر کار کارشناسی و احترام و اهتمام نسبت به خرد جمعی و اجتناب از انحصارگرایی و ایجاد فضای گفت وگو و مشارکت شهروندان در اداره شهر، رفتار مسئولانه با مصالح و منافع ملی و جذب حداکثری و دفع حداقلی و رویکرد ایران برای همه ایرانیان و تهران شهری برای همه، حفظ و بهبود مناسبات با سایر ارکان حاکمیت و قوای سه گانه، آمایش منطقه ای و اهمیت فعالیت مؤثر شورایاری ها و نقد شیوه های ناکارآمد گذشته و از ضرورت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهم ترین اقدامات شورای شهر پنجم است

توسعه حمل و نقل عمومی یکی از مهم ترین اقدامات شورای شهر پنجم است