مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 10:102020-09-06سياسي

دستگیری نزدیک به 30 معترض در هنگ کنگ


بر اساس اعلام پلیس هنگ کنگ و یک گزارش خبری جدید، امروز یکشنبه حدود 30 نفر در اعتراضات علیه تصمیم دولت این منطقه برای به تاخیر انداختن برگزاری انتخابات دستگیر شدند.

- بر اساس اعلام پلیس هنگ کنگ و یک گزارش خبری جدید، امروز یکشنبه حدود 30 نفر در اعتراضات علیه تصمیم دولت این منطقه برای به تاخیر انداختن برگزاری انتخابات دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، انتخابات هنگ کنگ ابتدا قرار بود امروز یکشنبه برگزار شود اما کری لام، رییس اجرایی هنگ کنگ روز 31 ژوییه این انتخابات را برای یک سال به تاخیر انداخت.

کری لام علت این مساله را افزایش موارد ابتلای به کروناویروس اعلام کرد اما منتقدان گفتند دولت او نگران است مخالفانش در صورت برگزاری انتخابات کرسی به دست بیاورند.

از ژوئن 2019 تقریبا در هر تعطیلات آخر هفته هنگ کنگ شاهد برپایی تظاهرات ضددولتی بوده است.

این تظاهرات ابتدا به انگیزه اعتراض به یک قانون استرداد مناقشه برانگیز برپا شده و در ادامه معترضان دموکراسی بیشتر را مطالبه کرده و از تلاشهای چین برای اعمال کنترل بیشتر بر این مستعمره سابق بریتانیا انتقاد کردند.

امروز یکشنبه بر طبق اعلام صفحه فیسبوک پلیس هنگ کنگ، یک زن در اعتراضات در منطقه یائو ما تی در حوزه کوولون به اتهام حمله و اشاعه شعارهای استقلال طلبانه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری نزدیک به 30 معترض در هنگ کنگ

دستگیری نزدیک به 30 معترض در هنگ کنگ