مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-06دانش

آزمون عملی رشته های ورزشی کنکور 99 آخر شهریور برگزار می شود


آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کنکور 99 در روزهای 27 تا 30 شهریور برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شرایط و ضوابط، تعیین زمان و محل برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در آزمون سراسری سال 1399 اعلام شد.

پذیرش دانشجو برای رشته علوم ورزشی در سال 1399 بصورت متمرکز خواهد بود و نتایج نهایی آن همراه با سایر رشته های متمرکز اعلام خواهد شد.

آزمون عملی تربیت بدنی منحصراً از متقاضیان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی و علوم تجربی که در جلسه آزمون روزهای پنجشنبه 30 مرداد و جمعه 31 مرداد حاضر بوده اند و از 28 مرداد تا 3 شهریور علاقه مندی خود را با پرداخت هزینه آزمون عملی در تاریخ مذکور در سایت سازمان سنجش اعلام کرده اند بعمل خواهد آمد.

افرادی که متقاضی آزمون عملی رشته تحصیلی علوم ورزشی و یا آموزش تربیت بدنی (دربخش پذیرش با آزمون)، شده اند، درصورت تمایل بعد از شرکت در آزمون عملی لازم است پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری با توجه به دوره هایی که براساس کارنامه در آن مجاز به انتخاب رشته می شوند، با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی مربوط در فرم انتخاب رشته این آزمون در هر اولویتی که علاقه دارند اقدام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون عملی رشته های ورزشی کنکور 99 آخر شهریور برگزار می شود

آزمون عملی رشته های ورزشی کنکور 99 آخر شهریور برگزار می شود