مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-06سياسي

تعیین تکلیف مجتمع سابق فرهنگ و ارشاد فاروج به شورای برنامه ریزی استان رسید


پس از اما و اگرهای بسیار و واگذاری کاغذی این مجتمع به دستگاه های مختلف، بالاخره دانشگاه علوم پزشکی این فضا را پسندید و تعیین تکلیف آن مصوبه شورای برنامه ریزی آینده استان خواهد بود.

- ایسنا/خراسان شمالی پس از اما و اگرهای بسیار و واگذاری کاغذی این مجتمع به دستگاه های مختلف، بالاخره دانشگاه علوم پزشکی این فضا را پسندید و تعیین تکلیف آن مصوبه شورای برنامه ریزی آینده استان خواهد بود.

مسعود صادق تیتکانلو فرماندار فاروج با بیان اینکه مجتمع سابق فرهنگ و ارشاد فاروج در مجاورت بیمارستان شهر و فضای مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی گفت: برای توسعه بیمارستان از جمله راه اندازی بخش سی تی اسکن در بیمارستان این فضا به کار می آید که مراحل تحویل آن در شورای برنامه ریزی استان تعیین تکلیف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هم در این خصوص گفت: بازدید از طرح انجام شده و با وجود فاصله آن از فضای بیمارستان، به آن نیاز داریم.

سید احمد هاشمی افزود: مسیر واگذاری تا زمان برگزاری شورای برنامه ریزی استان که در ماه آینده است باید طی شود تا تعیین تکلیف آن به این شورا برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف مجتمع سابق فرهنگ و ارشاد فاروج به شورای برنامه ریزی استان رسید

تعیین تکلیف مجتمع سابق فرهنگ و ارشاد فاروج به شورای برنامه ریزی استان رسید