مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-06سياسي

اقتدار ناجا منجر به مهار مجرمان و پیشگیری از وقوع جرم می شود


رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: اقتدار نیروی انتظامی به لطف الهی منجر به مهار مجرمان و پیشگیری از وقوع جرم در بسیاری از موارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از(مدظله العالی) راه خودمان را ادامه دهیم تا ان شاء الله به سلامت به سرمنزل مقصود برسیم و این راه، نزدیک است.

سردار شیرازی با اشاره به شرایط کنونی آمریکا گفت: خداوند وضعیتی را در این کشور پیش آورد که امروز خود مردم آمریکا به صحنه آمده اند و این نتیجه حمایت الهی است.

این مقام مسئول تأکید کرد: در انجام وظایف و امور چون درگیر کار اجرا هستیم بایستی همواره به خود تذکر دهیم تکلیفمان چیست و رضایت حضرت آقا و دلشاد شدن ایشان در چیست.

وی با بیان این که نگاه تحولی به عملکردها و اطلاع از وضعیت تهدیدهای دشمن به عنوان کلیدهای اصلی می تواند در به ثمر رسیدن مأموریت ها و رشد تصاعدی حرکت های رو به جلو نقش اساسی داشته باشد، گفت: نیروی انتظامی بحمدالله پیشاپیش همه نیروها در ایجاد و توسعه امنیت پایدار اهتمامی جدی داشته و همواره آرامش مردم را نصب العین خود قرار داده است.

سردار شیرازی با تأکید بر این که مردم متدین ما قدردان تلاش های بی وقفه نیروی انتظامی هستند، بیان داشت: این موضوع ظرفیت بزرگی است که باید از آن استفاده بهینه ای در جلب مشارکت عمومی برای امنیت آفرینی بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ناجا منجر به مهار مجرمان و پیشگیری از وقوع جرم می شود

اقتدار ناجا منجر به مهار مجرمان و پیشگیری از وقوع جرم می شود