مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-06اقتصادي

بهره برداری از بوستان 5.8 هکتاری بانوان تا پایان سال جاری


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: بوستان بانوان وکیل آباد که با 5.

8 هکتار وسعت در میان بوستان های ویژه بانوان در شهر مشهد در جایگاه سوم قرار دارد، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مهدی یعقوبی، امروز و در حاشیه بازدید رییس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای اسلامی شهر مشهد، از مراحل احداث بوستان بانوان باغ وکیل آباد اظهار کرد: در طرح توسعه باغ بزرگ وکیل آباد با توجه به شرایط توپوگرافی موجود در این باغ، 6 پهنه در نظر گرفته شده که بوستان بانوان یکی از این پهنه ها است.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: بوستان بانوان وکیل آباد، در فضایی به وسعت بیش 5.

8 هکتار در حال اجرا است و پس از بهره برداری به دلیل ویژگی های منحصر به فرد طبیعی و طراحی همسو با طبیعت، یکی از زیباترین و مجهزترین فضاهای اختصاصی بانوان در کلانشهر مشهد است.

وی خاطرنشان کرد: زمین های ورزشی روباز، مجموعه ورزشی و تفریحی سرپوشیده، مسیر دوچرخه سواری، مسیر سلامت، مسیر پیاده روی و آمفی تئاتر از جمله فضاهای در نظر گرفته شده برای این بوستان است.

یعقوبی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت درختان کهنسال، توپوگرافی و گونه های موجود و عناصر طبیعی و بومی در فضاسازی و منظرآرایی بوستان بانوان وکیل آباد، این بوستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بوستان 5.8 هکتاری بانوان تا پایان سال جاری

بهره برداری از بوستان 5.8 هکتاری بانوان تا پایان سال جاری