مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-06اقتصادي

رفع مشکلات زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار پیگیری شود


مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه گمرک، منابع طبیعی و گاز طبیعی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به طور ویژه پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، عبدالرضا نادری بعدازظهر امروز در بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اظهار کرد: زیرساخت های خوبی از سال های گذشته در منطقه ویژه اقتصادی فراهم شده و بهبود در انجام امور در اجرای این طرح های مهم زیرساختی و اقتصادی در منطقه، حاصل تلاش تمامی مسؤولان است.

وی اضافه کرد: برخی از مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار همچنان پابرجا است که با رویه های اصولی و کاربردی باید این چالش ها برطرف شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار بیان کرد: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه گمرک، منابع طبیعی و گاز طبیعی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به طور ویژه پیگیری شود.

نادری ادامه داد: از تلاش دستگاه های اجرایی استان که در سال های گذشته برای گره گشایی از مشکلات زیرساختی این منطقه اقتصادی در تلاش بودند، نهایت قدردانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته حضور سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار قابل توجه و چشمگیر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار پیگیری شود

رفع مشکلات زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار پیگیری شود