مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:352020-09-06اقتصادي

مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گرمسار پیگیری می شود


مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان به صورت موردی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرمسار، سعید متقی بعدازظهر امروز در جریان بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار اظهار کرد: ظرفیت های اقتصادی قابل توجهی در شهرستان گرمسار وجود دارد که رفع مشکلات زیرساختی و توسعه بخش صنعت و تولید در کلان، رونق کسب و کار در استان سمنان را در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از مساعدت و پیگیری های استاندار سمنان و معاونان وی در گره گشایی از مشکلات اقتصادی شهرستان گرمسار نهایت قدردانی را دارم.

سرپرست فرمانداری گرمسار ادامه داد: شهرستان گرمسار در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی دارای ظرفیت های قابل توجه است که با پیگیری مستمر و حمایت از فعالان اقتصادی می توان برای رونق بیش از پیش منطقه اقدام کرد.

متقی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در سال های گذشته پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و از تلاش های مسؤولان مربوط در این حوزه قدردانی می کنم.

وی گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گرمسار به صورت موردی پیگیری می شود و با همکاری استاندار و معاونان وی، گره گشایی از مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی گرمسار قابل توجه است و آنها به معنای واقعی حامی صنعتگران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گرمسار پیگیری می شود

مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گرمسار پیگیری می شود