مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-06سياسي

شورای فرهنگ عمومی نباید خنثی باشد/ مصوبات باید به صورت ویژه اجرایی شود


شورای فرهنگ عمومی استان نباید به یک شورای خنثی تبدیل شود باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مصوبات در هر جلسه به صورت ویژه پیگیری و اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی باید با فرهنگ های غلط استان برخورد کند؛ اما در گام نخست باید این فرهنگ های غلط را شناسایی کنیم.

وی اضافه کرد: این فرهنگ ها باید بر اساس اهمیت موضوع اولویت بندی شوند و نسبت به مهم ترین های آن حساسیت لازم اجرا و اقدام ویژه صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: فرهنگ های خوب در استان سمنان بر فرهنگ های نادرست غلبه دارد و باید این فرهنگ ها را تقویت کنیم.

شاهچراغی افزود: دو اقدام باید در استان عملیاتی شود؛ در این صورت استان ممتاز سمنان همچنان در تمامی امور موفق و ممتاز باقی خواهد ماند، فرهنگ صداقت و امانت دو مهمی است که باید در استان عملیاتی شود و البته که راستگویی و صداقت همچنین در کل کشور نیز باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گویندگان در منبرها، ادارات در دادن وعده ها، بازاریان در فروش اجناس، صداقت و راستگویی داشته باشند، گفت: بحث امانت و امانت داری نیز باید به صورت همگانی در جامعه به آن توجه کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی نباید خنثی باشد/ مصوبات باید به صورت ویژه اجرایی شود

شورای فرهنگ عمومی نباید خنثی باشد/ مصوبات باید به صورت ویژه اجرایی شود