مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-06اجتماعي

ایجاد 13 هزار شغل برای نیازمندان ایلامی


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از ایجاد 13 هزار شغل برای نیازمندان ایلامی خبر داد و گفت: دستگاه انتظامی و کمیته امدا در زمینه آموزش، خدمات مشاوره ای و آسیب های اجتماعی همکاری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عصر امروز یکشنبه در آیینی که با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام و مدیرکل کمیته امداد استان برگزار شد، تفاهم نامه همکاری بین این دو دستگاه در زمینه مبارزه با آسیب های اجتماعی و خدمات مشاوره ای به امضاء رسید.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین در سخنانی بیان کرد: بین نیروی انتظامی و کمیته امداد در سال های اخیر همکاری های بسیار خوبی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی، مبارزه با آسیب های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد وجود داشته است و با امضاء این تفاهم نامه همکاری بین این دو دستگاه سرعت بیشتری می گیرد.

قنبر موسی نژاد ادامه داد: طرح کارورزی سربازان وظیفه فرزندان خانواده های مددجویی و همچنین معافیت فرزندان مددجوی واجد شرایط از خدمت سربازی از دیگر همکاری های کمیته امداد و نیروی انتظامی در خدمت به جامعه مددجویی بوده است.

وی با اعلام اینکه هم اکنون بیش از 100 نوع خدمت توسط کمیته امداد به نیازمندان ارائه می شود، افزود: اگر نبود چنین نوع خدماتی و اگر نبود همکاری های فرهنگی و اجتماعی دستگاه هایی همچون نیروی انتظامی، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 13 هزار شغل برای نیازمندان ایلامی

ایجاد 13 هزار شغل برای نیازمندان ایلامی