مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:502020-09-06اقتصادي

زیرساخت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار آماده شد


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با اشاره به تسهیل گری های صورت گرفته در راستای جذب سرمایه گذار، گفت: زیرساخت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار آماده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شریفی نژاد ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در قالب سفر یک روزه به گرمسار و ایوان کی، ضمن بیان اینکه جهش تولید در بخش های مختلف اقتصادی و در تمامی شهرستان های استان باید در گام اجرایی قرار گیرد، ابراز کرد: شکوفایی اقتصادی و حمایت از صنعتگران جزو برنامه های کاری دستگاه های اجرایی باشد و همه ما باید برای ایجاد اشتغال پایدار در این استان زرخیز اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری در استان سمنان به طور ویژه در دستور کار مسئولان مربوطه باشد و با رونق بخش های مذکور می توان برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه اقدام کرد، افزود: توسعه صنعتی و تحقق جهش تولید در استان به طور ویژه از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان دنبال خواهد شد.

زیرساخت های خوب منطقه ویژه اقتصادی گرمسار معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه زیرساخت های خوبی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم و با هم افزایی دستگاه های اجرایی برای رفع تمامی مشکلات این منطقه اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار آماده شد

زیرساخت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار آماده شد