مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-06سياسي

شورای فرهنگ عمومی نباید خنثی باشد/ مصوبات به صورت ویژه اجرایی شود


شورای فرهنگ عمومی استان نباید به یک شورای خنثی تبدیل شود باید تمهیداتی اندیشیده شود تا مصوبات در هر جلسه به صورت ویژه پیگیری و اجرایی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی بعدازظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در دفتر امام جمعه سمنان اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی باید با فرهنگ های غلط استان برخورد کند؛ اما در گام نخست باید این فرهنگ های غلط را شناسایی کنیم.

وی اضافه کرد: این فرهنگ ها باید بر اساس اهمیت موضوع اولویت بندی شوند و نسبت به مهم ترین های آن حساسیت لازم اجرا و اقدام ویژه صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: فرهنگ های خوب در استان سمنان بر فرهنگ های نادرست غلبه دارد و باید این فرهنگ ها را تقویت کنیم.

شاهچراغی افزود: دو اقدام باید در استان عملیاتی شود؛ در این صورت استان ممتاز سمنان همچنان در تمامی امور موفق و ممتاز باقی خواهد ماند، فرهنگ صداقت و امانت دو مهمی است که باید در استان عملیاتی شود و البته که راستگویی و صداقت همچنین در کل کشور نیز باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گویندگان در منبرها، ادارات در دادن وعده ها، بازاریان در فروش اجناس، صداقت و راستگویی داشته باشند، گفت: بحث امانت و امانت داری نیز باید به صورت همگانی در جامعه به آن توجه کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فرهنگ عمومی نباید خنثی باشد/ مصوبات به صورت ویژه اجرایی شود

شورای فرهنگ عمومی نباید خنثی باشد/ مصوبات به صورت ویژه اجرایی شود