مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 12:002020-09-06بين الملل

سیلاب بی سابقه در پاکستان/ 220 نفر قربانی و صد ها تَن مصدوم شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اطلس، ستاد مدیریت بحران ملی پاکستان امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که باران های سیل آسای اخیر در این کشور و بلایای طبیعی مربوط به آن که ناشی از بارش های بی سابقه 100 سال گذشته بوده است، - بر اثر بارش های بی سابقه در 100 سال گذشته و وقوع سیلاب در پاکستان، 220 نفر قربانی و صد ها تَن مصدوم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری اطلس، ستاد مدیریت بحران ملی پاکستان امروز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که باران های سیل آسای اخیر در این کشور و بلایای طبیعی مربوط به آن که ناشی از بارش های بی سابقه 100 سال گذشته بوده است، دست کم 220 قربانی گرفت و صد ها نفر نیز مصدوم شدند.

ستاد مدیریت بحران پاکستان با انتشار نتایج بررسی ها در خصوص میزان تلفات و خسارات ناشی از سیلاب اخیر اعلام کرد: بارش بی سابقه باران در مناطق مختلف پاکستان به ویژه در ایالت سِند در جنوب این کشور و شهر کراچی بیشترین تلفات انسانی و خسارت های مادی را درپی داشت.

در این گزارش آمده است: ده ها نفر در دیگر شهر های پاکستان به ویژه در ایالات بلوچستان و خیبرپختونخوا در شمال غرب این کشور درپی سیل و حوادث ناشی از آن کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیلاب بی سابقه در پاکستان/ 220 نفر قربانی و صد ها تَن مصدوم شدند

سیلاب بی سابقه در پاکستان/ 220 نفر قربانی و صد ها تَن مصدوم شدند