مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 12:052020-09-06سياسي

مسئولان به جای دادوفریاد، نقاط مبهم تصمیمات را شفاف کنند


مسئولان نظام در رده های مختلف به جای دادوفریاد و ترساندن مردم از تصمیمات خود، باید نقاط مبهم تصمیمات خود را برای مردم تشریح کنند و نتایج تصمیمات را با آنان درمیان بگذارند و هر گونه انتقادات و نظرات آنان را با جان و دل پذیرا باشند.

-   اما آیا این تندخویی از سوی فرد مسئول، جایگاهی در برابر خواسته و تقاضای تعدادی از مردم به عنوان ولی نعمتان نظام اسلامی دارد؟ با بررسی گذشته آنچه ایستگاه میانی پسماند بجنورد در اذهان ساکنان مرکز خراسان شمالی دارد، بوی نامطبوع، پراکندگی زباله ها و همچنین عدم رعایت حداقلی بهداشت و از سویی تجمع افراد زباله گرد در این محل باعث می شود تا این ایستگاه به یکی از نقاط نامناسب شهری و روستایی تبدیل شود و اثرات منفی فراوانی را در محیط های اطراف خود بگذارد.

مردم ینگه قلعه نیز با همین دید و نگاه و براساس آنچه در محل فعلی ایستگاه میانی زباله بجنورد در نزدیکی گلستان شهر روی داده است، تقاضا کردند تا از بروز این مشکلات در محل زندگی آنان جلوگیری شود.

خواسته ای که برآمده از یک دیدگاه کاملاً معقول و منطقی است و جای هیچ گونه پرخاشگری و فریاد را ندارد.

مسئولی که به عنوان متولی اجرای این طرح نیز در محل حضور یافته به عنوان یک نماینده از کارگزاران نظام اسلامی نه تنها حق پرخاشگری و فریاد بر سر این افراد و سرکوب خواسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان به جای دادوفریاد، نقاط مبهم تصمیمات را شفاف کنند

مسئولان به جای دادوفریاد، نقاط مبهم تصمیمات را شفاف کنند