مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-06بين الملل

حمایت پارلمان عراق از تلاش های الکاظمی برای انحصار سلاح


نماینده پارلمان عراق از استان بصره اظهار کرد: پارلمان از تلاش های نخست وزیر عراق در موضع جدی اش برای انحصار سلاح به دولت و بسط امنیت به منظور مقدمه برگزاری انتخابات زودهنگام حمایت می کند.

- نماینده پارلمان عراق از استان بصره اظهار کرد: پارلمان از تلاش های نخست وزیر عراق در موضع جدی اش برای انحصار سلاح به دولت و بسط امنیت به منظور مقدمه برگزاری انتخابات زودهنگام حمایت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالامیر المیاحی، نماینده بصره در پارلمان عراق به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: دولت وظیفه دارد برای اعمال اراده و نشان دادن جایگاه خود دست به عملیات هایی نظیر عملیات اخیر بصره و بغداد بزند زیرا ضعف امنیتی اخیرا باعث شد تجاوزات نظیر ترورهای بی هدف و سرقت های مسلحانه علیه بی گناهان افزایش یابند.

میاحی افزود: عملیات اخیر در بصره پنج روز ادامه خواهد داشت و به رغم محدودیت هایی که شهروندان نظیر ازدحام و صف های طولانی و غیره ایجاد می کنند اما نتایج امنیتی عظیمی تحقق خواهند یافت لذا از شهروندان می خواهیم صبر وتحمل پیشه کنند.

پیشتر فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق گفته بود، عملیات امنیتی در بصره و بغداد با هدف انحصار سلاح به دولت به نتایج مطلوبی دست یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پارلمان عراق از تلاش های الکاظمی برای انحصار سلاح

حمایت پارلمان عراق از تلاش های الکاظمی برای انحصار سلاح