مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-06سياسي

شهردار ماه قبل استیضاح شده بود/ ثبت نامه پس گرفتن استعفا با اجبار!


جلسه علنی شورای شهر خرم آباد در حالی به دلیل عدم حضور اکثریت اعضا بی نتیجه ماند که مسئولان شهرداری با اجبار و علی رغم روال قانونی، نامه پس گرفتن استعفای شهردار را ثبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعدازظهر امروز یکشنبه جلسه علنی شورای شهر خرم آباد با دو دستور کار بررسی نامه های وارد شده به صحن شورا و بررسی نامه استعفای شهردار خرم آباد برگزار شد که به دلیل عدم حضور 4 عضو شورای شهر این جلسه بدون تصمیم گیری خاص و بررسی دستورکارها به پایان رسید.

جلسه علنی شورا به دلیل عدم حضور اعضا بی نتیجه ماند در جلسه امروز شورای شهر تنها 5 عضو شورا شامل رستم کوشکی رییس شورای شهر خرم آباد، زهرا نظری، مهرداد علی پناه، اردشیر دریکوند و سجاد بابایی حضور داشتند که رییس شورای شهر خرم آباد به منظور پاسخگویی به افکار عمومی توضیحاتی را در خصوص مسئله استعفای شهردار خرم آباد ارائه داد.

انتظارات شورای شهر از شهردار فراتر از عملکرد ایشان است رستم کوشکی در سخنانی با اشاره به اینکه تقریباً یک ماه گذشته و ماه های قبل از آن دوستان عزیز شورا به اتفاق نظر رسیدند که شهردار اگر ادامه ندهد به نفع شهر است، اظهار داشت: انتظار ما از شهردار فراتر از این بود، می بایست مطلوب تر از شرایط امروز عمل می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار ماه قبل استیضاح شده بود/ ثبت نامه پس گرفتن استعفا با اجبار!

شهردار ماه قبل استیضاح شده بود/ ثبت نامه پس گرفتن استعفا با اجبار!