مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 14:452020-09-06پزشكي

بی خطر سازی زباله های بیمارستانی وظیفه چه کسی است؟


مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: وظیفه بیمارستان هاست که زباله های پزشکی را بی خطر کرده و برای دفن به شهرداری تحویل دهند و اینکار وظیفه شهرداری نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا بر اساس اعلام شهرداری تهران، صدرالدین علیپور روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: حتی دفع و دفن این پسماندها هم به عهده وزارت بهداشت است اما شهرداری تهران به صورت پیمانکاری این اقدام را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به جزییات دستگاه زباله‌سوز چینی ها گفت: این دستگاه زباله سوز نبوده و فقط زباله‌های بیمارستانی را بی‌خطر می‌کرد، بنابراین اگر این دستگاه به قم نمیرفت و به تهران هم می‌آمد یک کار و یک هزینه به ما اضافه می‌کرد بدون آنکه نیازی به آن باشد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: چند ماه پیش چین اعلام کرد، یک دستگاه زباله سوز را به دلیل کرونا به تهران می‌دهد اما بعد که دستگاه ارسال شد، متوجه شدیم که دستگاه زباله سوز نیست و بی خطر ساز زباله است.

در واقع شبیه همین دستگاه‌های اتوکلاوی ( دستگاهی است که عملیات پیش-دفع و استریلیزاسیون زباله‌های بیمارستانی را انجام می‌دهد) که اکنون در بیمارستان‌ها داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خطر سازی زباله های بیمارستانی وظیفه چه کسی است؟

بی خطر سازی زباله های بیمارستانی وظیفه چه کسی است؟