مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-06اقتصادي

بهره مندی از خدمات الکترونیکی مطالبه به حق شهروندان شهریار است


شهردار شهریار با اشاره به اینکه بهره مندی از خدمات الکترونیکی مطالبه به حق شهروندان است گفت: ارائه خدمات الکترونیکی و شهرداری هوشمند در کاهش هزینه، - دقت و سرعت تأثیر به سزایی دارد.

بهروز کاویانی در حاشیه بازدید و نشست با مسئولان و کارمندان حوزه شهرسازی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر عملیاتی شدن سیستم هوشمند و الکترونیکی جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان اظهار داشت: بحث هوشمند سازی در برنامه ششم توسعه وجود دارد که شهرداری ها در دو سال اول باید به شکل کاملاً الکترونیک خدمات دهند و در همین راستا شهرداری شهریار نیز تا پایان سال جاری این طرح ارزشمند را در حوزه مدیریتی خود عملیاتی خواهد کرد.

کاویانی گفت: ارائه خدمات الکترونیکی و شهرداری هوشمند در کاهش هزینه، سرعت و دقت بالای کار تأثیر به سزایی دارد و این موضوع یکی از مطالبات به حق شهروندان شهریار بهره مندی از خدمات غیر حضوری و هوشمند است.

وی افزود: حذف کاغذ در سیستم شهرداری و ارائه خدمات الکترونیکی یکی از تأکیدات دولت است و مراجعات حضوری در تمامی حوزه ها باید تنها در موارد نیاز باشد که خوشبختانه شهرداری شهریار اعتبار مورد نیاز را تأمین و کارهای خوب و زیرساخت های مناسب نیز در دستور کار قرار گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از خدمات الکترونیکی مطالبه به حق شهروندان شهریار است

بهره مندی از خدمات الکترونیکی مطالبه به حق شهروندان شهریار است